Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Cybersars | użytkownik

imię i nazwiskoRadek adresWrocław zarejestrowany24.10.2009 @15:11:16 ostatnio na stronie07.08.2010 @17:45:39



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://www.lastfm.pl/user/Cybersars Gadu-Gadu5887862
digarty26 komentarze610 posty na forum19

komputer / sprzęt
RICOH KR-10M

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~eowyn    24.01.2010 @22:18:29
juz nic nie mowie
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~eowyn    24.01.2010 @22:11:26
a nic nic
tak tylko zauwazylam
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~eowyn    24.01.2010 @22:02:44
wroclaw
_______
"Uważaj, by Twój proces myślenia nie toczył się przeciwko Tobie"
~Paaluch    15.01.2010 @14:34:03
_______
'mniemam i mniemam ze nie mam ja mienia a mnie nie omamia mania mania mniemania'
~requital90    15.01.2010 @00:56:15
dzieki za komentarz ciekawe zdjecia, lubie b&w
~Paput    14.01.2010 @23:53:46
Dlaczego zdjąłeś zdjęcie? Krytyki się boisz?

Jak tak, to tutaj walnę, a co.

Niby fajnie, analog i w ogóle, ale:
1. brakuje ostrości ogólnie;
2. Jakoś ten znak zakazu wjazdu zdesaturowało (patrz na inne znaki);
3. samochód albo cały, albo w ogóle;
4. przydałoby się trochę więcej kontrastu

Z kolei rozmycie i ruch tej kobiety na przejściu jest świetny.

Pozdrawiam
~agataw    14.01.2010 @23:52:49
Fote Ci chciałam skomentować a skasowałeś! Dlaczego ;( podobała mi się!
~pastwisko    09.01.2010 @02:31:10
widze, a raczej słysze
_______
sarin, jelin, bambin.
~pastwisko    09.01.2010 @01:28:35
_______
sarin, jelin, bambin.
~Paaluch    08.01.2010 @21:22:04
to jest stamtąd ;]
_______
'mniemam i mniemam ze nie mam ja mienia a mnie nie omamia mania mania mniemania'
~Paaluch    07.01.2010 @22:00:31
no w sumie, masz rację :D
teraz jak juz dobrze przeczytałam moge Ci odpowiedzieć:
no to tak: Dobrze :D
_______
'mniemam i mniemam ze nie mam ja mienia a mnie nie omamia mania mania mniemania'
~Paaluch    07.01.2010 @21:57:09
_______
'mniemam i mniemam ze nie mam ja mienia a mnie nie omamia mania mania mniemania'
~Paaluch    07.01.2010 @21:53:05
kufa no, zle przeczytalam
mogles napisavc tak, zebym przeczytala dobrze
ostatnio edytowane: 2010-01-07 21:57:05
_______
'mniemam i mniemam ze nie mam ja mienia a mnie nie omamia mania mania mniemania'
~subiluru    07.01.2010 @21:39:25
dzięki
~tomektomek    07.01.2010 @21:10:27
nieeeee
pacze ze chlop jechal sobie mówie mu
panie stań pan bo chce focie
a on ze spoko luz
+esyflores    07.01.2010 @21:00:47
psytul.
~tomektomek    06.01.2010 @12:10:57
dzięki Radku
~emte    05.01.2010 @17:50:19
też tak myśle
~mawojtek    04.01.2010 @10:13:11
dzięki
~monisia8dwa    03.01.2010 @20:09:19
Ja też nie wiem gdzie ta ostrość uciekła:D
Dziękować
~Sinthyume    03.01.2010 @19:40:15
_______
it's only after we've lost everything that we're free to do anything
~kheme    03.01.2010 @02:22:38
Marilyn Manson, L.U.C, Kanał Audytywny, Clint Mansell oraz Apocalyptica. ;p
_______
Było nie było lecz się wykryszyło. Pewnie też obrabiają nam tył.
~RadoKub    02.01.2010 @19:48:34
fantastycznym sprzętem dziubiesz , gratuluję
_______
jedynym w miarę obiektywnym pomiarem światła jest stosowanie sytemu strefowego ewentualnie szara karta kodaka
~kheme    02.01.2010 @17:04:25
oj no wieeeem. wieeeem. ;p


pozwoliłam sobie oblukac Twoj last. No, no.
_______
Było nie było lecz się wykryszyło. Pewnie też obrabiają nam tył.
~APPE    02.01.2010 @11:45:47
dziękuję Radek
_______
_
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt